Merhabalar Arkadaşlar,

Hepinize güzel,sağlıklı,verimli ve bol kazançlı bir hafta diliyorum..

Bugün sizlerle hafta sonu hazırladığım pudingli muffinleri paylaşıyorum..Geçenlerde bir arkadaşa kek sözüm vardı.Ne tür bir kek yapacağıma karar veremediğimden,kendisine siteye bakıp bir kek beğenmesini söylemiştim.Arkadaşımda gördüğünüz pudingli muffinleri beğenmiş..

Hafta sonu bir beyaz,bir de kakaolu olmak üzere 2 tertip muffin hazırlayıp kendisine götürmüştüm..Beyaz olanların içerisine bol çikolatalı ve karamelli puding eklemiştim..Karamel derken, dolce de leche'yi kastettim arkadaşlar..Pudingi hamurun üzerine koyduktan sonra,1 tatlı kaşığı da karamel eklerseniz müthiş oluyor..))Tabii ki ben bunlarla kalmayıp çok farklı aromalarla tatlandırmadan da pudingi edememiştim ..

Sonuç:Defalarca teşekkür telefonu..))
Pudingli Kek

Muffin tarifine lütfen buradan bakınız..

Pudingli Kek

Afiyet şeker olsun!


NOT:Muffinlerin görünüşleri aynı olduğundan, fotoğraflarını çekmeyip arschiveden alıp sizlerle paylaştım..) Tarifi Paylaş Facebook Twitter Google+
 
Kolay Tarif