Melek Kurabiyesi Nasıl yapılır, Melek Kurabiyesi tarifi, Melek Kurabiyesi yapımı, Melek Kurabiyesi tarifleri
Günaydınlar canlarım, dün yaşadığım talihsiz olay beni çok üzdü.. Haketmediğim bir yorum daha doğrusu yorumlar aldım.. Yayınlamam tepki gösterdi bu kişi onu çok rahatsız(!) etmiş....Emeğime gösterilen saygısızlık çok feci bir durumdu.. Neyse geçti gittii..
Tümm arkadaşlarıma destekleri ve özverileri için teşekkür ediyorum bir kez daha..
Kurabiyelerime Melek Kurabiyesi dedim çünkü benim taaaaaaaaaa ilkokul 1. sınıftan beri tanıdığım bazı zamanlar görüşemesek de bir şekilde buluştuğumuz canım arkadaşım Melek bu kurabişleri tarif etti bana facebookta.. Çok canım istedi dedi, tarifi yok dedi ah kıyamam ben sana dedim bende içimden.. Keşke Gebzede olsam kesinlikle götürürdüm yaptıklarımı kargo yapmayı düşündüm ama marmelatlı olması bu adımı attırmadı bana.. Bende canım arkadaşıma sanal da olsa yaptım bu kurabişleri ve hediye ettim huzurlarınızda:))
Meleğimm seni çok seviyorum canım benimm:))

Bu arada kızlar etkinlik için son 2 günn:)) Bekliyorum sizleri:))

Malzemeler:
1 paket yumuşamış margarin
3 yemek kaşığı pudra şekeri
Yarım paket kabartma tozu
1 paket vanilya
1 limon kabuğu yada portakal kabuğu rendesi
1 yumurta ( sarısı içine beyazı dışına)
Aldığı kadar un
dövülmüş fındık
istediğiniz aromada marmelat veya reçel

Yapılışı:
Marmelat, fındık, yumurta beyazı hariç tüm malzemeleri karıştırılıp yumuşak kıvamlı bir hamur yapılır. Hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar koparılıp yuvarlanıp ortaları oyulur, Önce yumurta akına sonra da fındığa batırılıp, önceden ısıtılmış 175 derecelik fırında pişirlir.
Fırından çıkan kurabiyelerin ortası marmelat veya reçelle doldurulup servis yapılır:))

Not: Canlarım fındıkları toz haline de getirebilirsiniz ama ben hafif dişli bıraktım bu kez... Yumurta akı ile birleşince sanki krokanlıymış gibi görünüyor bu görüntü de benim hoşuma gidiyor:)) Öneri benden tercih sizden:)) Tarifi Paylaş Facebook Twitter Google+
 
Kolay Tarif